dimarts, 21 de novembre del 2017

La Meritxell ens ha fet un relat la mar d'interessant, si més no, els noms no ens han deixat "freds", ni sent del Pol Nord!
Gaudiu de la lectura del "Culi Culi"!
Enhorabona, Meritxell!






Culi Culi
Hola, em dic Salim Salam Salum i visc al Pol Nord. Aquí practiquem el "Tira't boles de neu", "L'arrossega't com els pingüins"... I és que a mi no m'agraden aquests jocs! "Jo sóc especial" em diuen els meus pares. Diuen que vaig caure del cel i que sóc fill del déu Culi Culi.
A mi m'agradaria coneixer-lo. Si un dia un geni em concedís tres desitjos, un seria conèixer el meu pare, el segon seria poder viure amb ell i el tercer i últim, dir-me com ell. No creieu que sona bé?


1 comentari:

  1. M'encanta com sona Culi Culi... Es que com se'ls acudeix al Sr. Salam i la Sra. Salum posar de nom al seu fill Salim!!!
    Fantàstic Meritxell, enhorabona.

    ResponElimina