dimarts, 15 de desembre del 2015

Cop, push, "látigo"...curiós el món de l'hoquei!


L'hoquei herba es va començar a jugar a Catalunya a començaments del segle XX i Terrassa en fou bressol. El 1992 la nostra ciutat va ser subseu olímpica dels Jocs de Barcelona com a ciutat emblemàtica en aquest esport.
Els mestres i professors d'Educació Física de l'escola vetllen per mantenir viva aquesta tradició  entre els nostres alumnes i és per això que el practiquen sovint al centre, però aquest curs a més a més, hem pogut visitar el Club Línia 22 on l'Oriol, un dels seus entrenadors, ens ha fet cinc cèntims sobre les normes, l'ús de l'estic, diferents passis, xuts, equipament... Una tarda genial!




6 comentaris:

  1. però que divertit que va ser m'ho vaig passar molt bé i estic super guapo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhhh i tant, jve, estàs "estupendu"! Jo em plantejaria demanar aquesta màscara als reis ;)

      Elimina
  2. La veritat es que m'ho vaig passar molt bé i tinc que dir que va ser una experencia magnifica

    ResponElimina
  3. Hola,encara que jo no vaig anar, segur que ho vau passar "pipa"
    M'encanta que Terrassa segueixi tenint interés per aquest esport tant bonic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil.la, Júlia ;) com que la sortida va ser un gran èxit, segur que el Bernat i l'Oriol trobaran més moments per que hi aneu, si no aquest curs, més endavant.

      Elimina