dilluns, 21 de desembre del 2015

Se'ns acumulen les emocions nadalenques!!

Aquests dies "pre-nadalencs" estan venint carregats d'emocions!
Els nens i nenes de 6è han fet unes cartelleres espectaculars amb les tècniques i materials que ells mateixos han escollit. Quan vulgueu, podeu passar a veure els resultats! Són magnífics!
A més a més, han gaudit d'un viatge en el trenet del Centre acompanyats dels seus amics petits i els han fet un regal "apreciatiu" de grup i un d'individual per a cadascú. Tots dos fets amb molt d'afecte.
Per acabar amb aquestes activitats, finalment ha arribat l'amic invisible que tots esperaven en candeletes. Ha estat una estona divertida i emocionant!
Si voleu veure totes les fotos de l'amic invisible, visiteu la galeria al nostre web:
Galeria d'imatges Amic Invisible 








9 comentaris:

  1. El pitjor ja ha pasat, demà és l'últim dia del 1r trimestre i ens ho hem de pasar molt bé!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí, Sílvia!!! Demà és un dia per gaudir-ne a tope! ;)

      Elimina
  2. jo dema ja no vinc :( gràcies a les meves angines :(

    bon nadal a tots i feliç 2016.

    Engreixeu-vos mooooolt !!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et trobarem a faltar, Judit!! Millora't aviat i gaudeix moooooolt de les Festes!!!
      Abraçadaaa de tots!

      Elimina
  3. Hola, de segur que demà ens ho passarem molt bé!!! Avui fent l'amic invisible m' ho he passat d'allo mes be i m'han agradat tots els regals, tandebo m'aguesin tocat tots a mi!!!
    Tinc moltes ganes de que arribi demà!!!

    ResponElimina
  4. Jejeje, procura que els nervis et deixin descansar, Damià! ;)

    ResponElimina
  5. A mi, també hem van agradar molt tots els regals en especial el meu

    ResponElimina
  6. Els que heu anat a la gimcana, que us a semblat?

    ResponElimina